
Pagrindinis buhalterinės apskaitos akcentas 2025 metais Lietuvoje bus automatizavimas ir duomenimis grįsti sprendimai. Rankinį darbą vis labiau keičia technologijos, o buhalteriai tampa strateginiais partneriais, analizuojančiais duomenis ir teikiančiais įžvalgas verslo sprendimams priimti.
Ši transformacija nėra staigi, tačiau 2025 metais ji bus dar labiau pastebima. Jau dabar matome, kaip debesų kompiuterija, dirbtinis intelektas (DI) ir robotizuoti procesų automatizavimo (RPA) įrankiai keičia buhalterinę apskaitą. Šios technologijos leidžia automatizuoti pasikartojančius procesus, tokius kaip sąskaitų faktūrų apdorojimas, banko operacijų suvedimas ir finansinių ataskaitų rengimas. Dėl to buhalteriams atsilaisvina laiko atlikti sudėtingesnius ir strategiškesnius darbus. Įnovatyvios įmonės, tokios kaip TavoPelnas.Lt platforma, jau dabar teikia kompleksines buhalterinės apskaitos paslaugas, apimančias pilną automatizuotą apskaitos ciklą, parodydamos, kaip šios tendencijos įgyvendinamos praktikoje.
Vietoje rankinio duomenų įvedimo ir tvarkymo, buhalteriai 2025 metais turės daugiau laiko analizuoti finansinius duomenis, identifikuoti tendencijas, prognozuoti rezultatus ir teikti rekomendacijas vadovybei. Jie taps duomenų analitikais, gebančiais paversti finansinius duomenis vertinga informacija, padedančia priimti geresnius verslo sprendimus. Tai reiškia, kad buhalterinė apskaita nebėra tik istorinių duomenų registravimas – ji tampa aktyviu ir strateginiu verslo valdymo įrankiu. Įmonės, siūlydamos finansinės analizės paslaugas, padeda klientams išnaudoti duomenų analizės potencialą, pabrėždamos šios srities augantį svarbumą.
Kokios yra pagrindinės buhalterinės apskaitos paslaugos?
Pagrindinės buhalterinės apskaitos paslaugos apima visą buhalterinę apskaitą, tvarkymą nuo pirminių dokumentų iki finansinių ataskaitų, mokesčių konsultacijas, personalo apskaitą ir finansinę analizę. Įmonės tikslas – suteikti klientams visapusišką buhalterinės apskaitos palaikymą, leidžiantį jiems sutelkti dėmesį į pagrindinę veiklos sritį.
Pilna buhalterinė apskaita yra kompleksinė paslauga, apimanti visus buhalterinės apskaitos etapus. Įmonė prisiima visą buhalterinės apskaitos tvarkymo procesą, pradedant nuo pirminių dokumentų registravimo iki finansinių ataskaitų rengimo ir pateikimo atitinkamoms institucijoms. Ši paslauga ypač tinkama įmonėms, kurios nori visiškai deleguoti buhalterinės apskaitos funkciją profesionalams, siekdamos sutaupyti brangaus laiko ir išteklių. Tuo tarpu, dirbtinio intelekto mokymai ir diegimas leidžia automatizuoti net ir sudėtingiausius pilnos apskaitos procesus, mažinant klaidų riziką ir didinant efektyvumą.
Apskaitos tvarkymas nuo pirminių dokumentų apima tokių pirminių dokumentų, kaip sąskaitos faktūros, banko išrašai ir kt., apdorojimą ir registravimą buhalterinėje sistemoje. Įmonė garantuoja tikslų ir savalaikį pirminių dokumentų apskaitos vykdymą, kuris yra būtinas norint parengti teisingas finansines ataskaitas. Ši paslauga pritaikoma įmonėms, kurios savarankiškai tvarko dalį buhalterinės apskaitos, bet pageidauja profesionalios pagalbos pirminių dokumentų tvarkymo etape.
Mokesčių konsultacijos apima konsultacijas mokesčių planavimo, optimizavimo ir atitikimo mokesčių teisės aktams klausimais. Įmonės specialistai teikia konsultacijas įvairiais mokesčių klausimais, įskaitant pelno mokestį, PVM, gyventojų pajamų mokestį ir kitus mokesčius. Ši paslauga padeda įmonėms efektyviai optimizuoti mokesčių mokėjimą ir išvengti galimų nesklandumų su mokesčių institucijomis.
Personalo apskaita apima darbo užmokesčio apskaičiavimą, atlyginimų mokėjimą, mokesčių nuo darbo užmokesčio apskaičiavimą ir sumokėjimą, bei kitus personalo apskaitos aspektus. Įmonė užtikrina tikslų ir savalaikį personalo apskaitos vykdymą, kuris atitinka darbo teisės aktų ir kitų reglamentų reikalavimus. Ši paslauga leidžia įmonėms efektyviai administruoti personalo apskaitos klausimus ir sumažinti administracinę naštą.
Finansinė analizė apima finansinių ataskaitų analizę, finansinių rodiklių skaičiavimą ir interpretavimą, taip pat finansinių rekomendacijų teikimą. Įmonė teikia finansinės analizės paslaugas, kurios padeda įmonėms geriau suprasti savo finansinę būklę, identifikuoti stipriąsias ir silpnąsias puses bei priimti pagrįstus finansinius sprendimus. Ši paslauga yra itin vertinga įmonėms, siekiančioms optimizuoti savo finansinę veiklą ir pagerinti veiklos rezultatus. Dirbtinis intelektas finansinėje analizėje leidžia ne tik greičiau apdoroti didelius duomenų kiekius, bet ir atskleisti paslėptus dėsningumus bei prognozuoti ateities finansines tendencijas su didesniu tikslumu. Be to, svarbu paminėti, kad kokybiška ir nuolat veikianti interneto svetainė yra būtina bet kuriai įmonei, teikiančiai finansines paslaugas 2025 metais. Svetainių palaikymo paslaugos užtikrina, kad klientai galėtų lengvai rasti informaciją apie paslaugas, susisiekti ir gauti pagalbą internetu, o tai yra kritiškai svarbu šiuolaikiniame verslo pasaulyje.
Kokiems verslo segmentams skirtos paslaugos?
TavoPelnas.Lt platforma teikia paslaugas įvairiems verslo segmentams, įskaitant mažas ir vidutines įmones, dideles įmones, individualias veiklas ir nevyriausybines organizacijas. Teigiama, kad įmonė turi patirties dirbant su įvairių veiklos sričių įmonėmis ir geba prisitaikyti prie individualių verslo poreikių.
Mažoms ir vidutinėms įmonėms siūlomos kompleksinės buhalterinės apskaitos paslaugos, kurios padeda sumažinti administracinę naštą ir susitelkti ties pagrindine veikla. Paslaugų paketas gali būti pritaikytas pagal konkrečius įmonės poreikius ir finansines galimybes.
Didelėms įmonėms teikiamos specializuotos buhalterinės apskaitos paslaugos, atsižvelgiant į sudėtingesnę organizacinę struktūrą ir didesnes apskaitos apimtis. Paslaugos gali apimti konsoliduotą finansinę atskaitomybę, vidinį auditą ir kitas specializuotas sritis.
Individualioms veikloms siūlomos supaprastintos buhalterinės apskaitos paslaugos, kurios padeda individualios veiklos vykdytojams tinkamai tvarkyti apskaitą ir laikytis mokesčių teisės aktų reikalavimų. Paslaugos gali apimti pajamų ir išlaidų apskaitą, mokesčių deklaracijų rengimą ir kitas paslaugas, reikalingas individualios veiklos apskaitai tvarkyti.
Nevyriausybinėms organizacijoms (NVO) teikiamos buhalterinės apskaitos paslaugos, atsižvelgiant į specifinius NVO sektoriaus poreikius ir reikalavimus. Paslaugos gali apimti projektų apskaitą, dotacijų apskaitą ir kitas specializuotas sritis, reikalingas NVO apskaitai tvarkyti.
Šaltinis: buhalterinės apskaitos įmonės oficiali svetainė www.tavopelnas.lt