„4finance Group“ rezultatai rodo, kad klientai paskolas grąžina atsakingiau nei kada nors ankščiau

Nepaisant pandemijos, ribojančios tiek socialines, tiek verslo veiklas, pastebimai padaugėjo anksčiau laiko grąžinamų paskolų, rodo „4finance Group“ pirmojo šių metų ketvirčio duomenys. Vėluojančių grupės įmonių klientų paskolų sumažėjo 12%, o Lietuvos – 3% . Per pirmąjį šių metų ketvirtį „4finance Group“ skaičiuoja 5,6 mln. eurų grynojo pelno – 55% daugiau nei pernai tuo pačiu metu, kai šis skaičius siekė 2,5 mln. eurų. Tai rodo, kad verslas grįžta prie anksčiau buvusių procesų.

„Pandemija Lietuvai buvo iššūkių metas, tačiau pastebime, kad klientai ir toliau vertina mūsų produktus. Skirdami daug dėmesio patikimumui ir atsakingam požiūriui, mes ir per pandemiją sugebėjome išlaikyti teisingai reguliuojamas paskolas. Kaip atsakingi skolintojai, džiaugiamės, kad mūsų paskolų rezultatai pagerėjo“, – sako Giedrė Štuopė, skolinimo internetu bendrovės „4finance“, valdančios prekinį ženklą „Vivus.lt“, vadovė.

Anot G. Štuopės, nors vis dar esame suvaržyti pandemijos nulemtų draudimų, gyventojai vis atsakingiau grąžina paskolas, o dažnai – net ir ankščiau laiko. Ši tendencija puikiai atspindi, kad vartotojai išmoko ne tik pandemijos, bet ir finansų planavimo pamokas: skolinasi tokias sumas, kokių iš tiesų reikia, esant galimybei – grąžina visą sumą. Nors dar prieš keletą metų buvo pastebima, kad nemaža dalis klientų, net turėdami galimybę, paskolos ankščiau laiko negrąžindavo, o atsiradusius papildomus pinigus išleisdavo kitiems, dažnai ne patiems būtiniausiems pirkiniams.

Ekspertė pastebi, kad pandemija sumažino bendrus skolinimosi rodiklius, tačiau paspartino perėjimą prie skolinimosi internetu.

„Nors ir iki pandemijos didžioji dalis paskolų buvo išduodama internetu, tačiau vis dar egzistavo dalis žmonių, kurie buvo įpratę pildyti popierines paraiškas. Tačiau pandemija ir užsidariusios fizinės partnerių vietos pakoregavo įpročius ir daugiau kaip pusė šių klientų pradėjo skolintis internetu. Šiuo metu apie 95% klientų užklausų gauname internetu“, – įžvalgomis dalinasi G. Štuopė.

„Šie bendrovės rezultatų pokyčiai iliustruoja įmonės strateginį sprendimą orientuotis į tvaresnes vartojimui skirtas paskolas“, – teigia „Vivus.lt“ vadovė.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *